الخميس، 13 نوفمبر، 2008

في عيد جوازنا


Glitter Graphics - GlitterLive.com

9 كلام الناس:

KING TOOOT يقول...

احبك
يا أعظم زوجة في الدنيا
و أرق حبيبة في العالم
و أطيب أنسانة في الكون
__________
KING TOOOT

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

كل سنة وانتم طيبين
ويارب يدوم الحب بينكم طول العمر
سلامي للأستاذ عمر

بدورة يقول...

اولا يا روح قلبي كل سنة وانتوا مع بعض وانتوا في قلوب بعض وانتوا الحب مليكم ومالي بيتكم ثانيا ياغالية انا بشكرك قوي على ميلك وعلى اهتمامك بيا بس انا بجد كنت في حالة مش سمحة ليا اصتل باي حد والله بس بجد وصلتني مشاعرك الجميلة وربنا يعلم معزتك في قلبي غالية اد ايه ثانيا هشوفك ان شاء الله يوم الجمعة علشان اطمنكم عليا انا الحمد لله بخير وفي اسعد حالاتي دعواتك ليا بكل خير ياقلبي

hasona يقول...

يبدوا ان الصداقة والتي هي أثمن شئ وقد أصبحت بلا ثمن في هذا الزمن
فكرتني بصديق لي قال نفس الكلام
واقتنع بأن هناك دخلاء علي عالم التدوين والصحافة
وأعطاني مثال بصاحبة مدونة" صحفية مع وقف التنفيذ"وكذلك هي نفسها صاحبة مدونة "كلمة سر" أنها تفعل أشياء كثيرة وتستغل مصطلح الصداقة والصحافة وهم منها براء-ولأنه ثبت لي انه لم يكذب فيما قال حاولت كثيرا
محادثة شيماء ولكن بلا فائدة ولم تثبت أنها علي غير ذلك وهربت
شكرا علي كلماتك والتي تفتح الجرح كلما ظن الناس انه شفي
وربنا ينعم عليك بنعمة الاخلاص في كل شئ وتجده في أحبائك وأصدقائك

واحدة مفروسة يقول...

كل سنة و انتم طيبين

BoBo يقول...

kingtooot
منورني يا حبيبي ومنور مدونتي زي ما نورت حياتي كلها
المفقوعة مرارتها
وانتي طيبة يا قمر ويا رب يستجيب منك وكمان يخليلك اسرتك الجميلة
بدورة
وحشتيني موت يا بنت انتي.. انا حاولت اوصلك قبل ما اسافر بس محصليش نصيب.. خلي بالك من نفسك وابقي طمنيني عليكي على طول
منورة
hasona
يا ريت بلاش تعليقات ملهاش علاقة باللي انا كتباه ، خاصة لو كانت فيها اساءة لحد انا معرفش عنه حاجة وحشة
واحدة مفروسة
وانتي طيبة يا رب ومنوراني دايما مش مرة وتعدي
______________
اسفة يا جماعة اني اتاخرت في الرد عليكم بس كنت مشغولة بالتجهيز للسفر

قلب ينبض بالحب يقول...

هوبة ياحبيبتي انا كويسة والحمد لله وعارفة انك بذلتي مجهود علشان توصليلي بس والله انا كنت في دوامة بس والله الحمد لله رجعت كويسة وزي ما نتي متعودة عليا انا ياقلبي زي الفل وكلي نشاط وحيوية وحب للحياة زي ما انتي عرفاني وكلكم وحشني ابعتيلي طمنيني عليكي عاملة ايه انتي ووليد وعمرو كلكم وحشني ومفتقداكم قوي اخ واخت ووردة بتتفتح للحياة وكل سنة وانتوا بالف خير ويارب كل سنة والحب مابينكم بيكبر وكل فنتو ثانية والحب محوط ايامكم تحياتي وقبلاتي ليكي وعيد سعيد ياقلبي

اميرة الأحلام أماني يقول...

حبيبتي بوبو كلما مرت الايام اشعر كم كنا بخلاء في مشاعرنا سويا كانت مشاعري تجاهك مجرد حبي لأختي اما الآن وبعد زواجك وبعد أن رزقك الله بأحلى عموره فى الدنيا مشاعري تغيرت تجاهك واصبحت احبك جدا ومرتبطه بكِ جدا كم اشتقت اليكِ يا حبيبة قلبي...........

Ispir, abu hasan يقول...

جزاكم الله خيرا وتقبل الله منكم

عني

صورتي
بوبو
"رَبّ إني لما أنزلتَ إليَّ من خيرٍ فقير "
عرض الملف الشخصي الكامل الخاص بي