الأربعاء، 25 نوفمبر، 2009

خرفان كتير





دي مفيدة للناس اللي عندها حالة ارق.. سمعاني يا فاتيما؟ وف نفس الوقت اختارولكم خروف وادبحوه.. او العبوا معاه
كلوا لحمة كتير وكل سنة وانتو طيبين

10 كلام الناس:

فاتيما يقول...

هاااااا
حلوة قوى
و الله فكرة كويسة تجيب النوم
واحد
إنيين
تلاااااتة
هتاوب أهو
بس على فكرة انتى متخيلة
إن بعد ما الخرفان دى
ما تعمل معايا واجب
هرضى حد يهوب ناحيتهم
و يمد إيه على و لا واحد عيهم؟!!
دول بقوا عشرة خلاص
طب إياك حد يستجرى
أنا بقول أهو
عموما ادينا خدنا الاجازة
و هزهق لما أقول يا بس
من النوم .. يعنى لعل و عسى
كل عيد و انتى بالف خير يا هبهوبى
انتى و وليد و عمورة و كل احبابك
عيد سعيد عليكو يا رب
و العيد الجاااااى تبقوا خمسة
بعد إحتساب منص ..
بوسة و حضونات يا حبيبة قلبى

مسدس صغير يقول...

كل عام وانتم بخير
عيد سعيد عليكو
سلميلى على عمر

صبرني يارب يقول...

هههههههههههههههه

حلوه

طيب يعنى هما بيخصلوا ولا مش بيخصلوا

طب ممكن كل واحد يشيل معاه الوزن وهو بينط عشان انقي

كل سنه وانتى طيبه يا جميل انتى واسرتك الجميله

بوسيلى الواد ابنك

رحله البحث يقول...

كل عام وانت بخير
عيد سعيد عليك وعلى الاسره الكريمه
أضحى مبارك
و سلامى لعمر ومتخلهوش يلعب بالخروف كتير كفايه انه هيندبح

BoBo يقول...

فاتيما القمر
انتي عارفة اني وانا حامل في عمر كنت في الشهر الاخير دايما عندي ارق، ومرة من قلة النوم كنت هيغمن عليا وجربت كل حاجة تنيمني مفيش فايدة، قلت اجرب فكرة عد الخرفان دي.. اصلي كنت بشوف عم دهب بيعملها كتير في مجلة ميكي.. تصدقي انها نيمتني بجد؟
عموما يا ستي عدي خرفان براحتك واحنا نجيب للي عاوزين يدبحوا خرفان تانية يدبحوها.. احنا عندنا يعني كام فاتيما؟ وان مكانش عشان خاطرك يبقى عشان خاطر الغالي يوسف
كل سنة وانتي وهو طيبين يا حبيبتي وربنا يستجيب دعوتك.. اديكي عارفة نفسنا نزيد عدد واحد طفل ينضاف للاسرة الصغنونة دي.. مانص يرسل اليكي تحياته وانا بطمنك اني حميته حماية العيد الكبير ومكلفتاه احسن ياخد برد

BoBo يقول...

مسدس صغير
ازيك يا صلاح.. تخنت ولا لسه؟ كل لحمة كتير في العيد وفتة وحركات من دي عشان تتخن
كل سنة وانت بالف بخير.. وعمر وابو عمر بيسلموا عليك
تحياتي


صبرني يا رب
ازيك يا حبيبتي
دول بيفضلوا ينطوا كدة لحد ما تنامي وهما مبيخلصوش
كل سنة وانتي طيبة يا قمرة.. نقي اللي يعجبك ميغلاش عليكي ابدا

رحلة البحث
كل عيد وانت بالف بخير وانا بلغت سلامك لعمر وهو الحقيقة متقمص شخصية الخروف وعمال يخرب في البيت ومش بيبطل شقاوة.. هنعمل ايه بس؟
تحياتي

blackshwak يقول...

بمناسبة العيد

إحنا شباب النهارد يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تسر رابطة هويتى إسلامية أن تدعوك للمشاركة فى قص شريط إفتتاح أحد أكبر وأهم مشروعاتها وهو مدونة " إحنا شباب النهارده " من خلال تاج هدية من الرابطة .

نتمنى قبول التاج ونشر إجابته بمدونتك مشاركة منك فى افتتاح المدونة

نرجو زيارة المدونة للحصول على أسئلة التاج والإطلاع على كافة التفاصيل حول فكرة المدونة

مع خالص تحيات
أسرة رابطة هويتى إسلامية
فريق عمل إحنا شباب النهارده

بعبعه يقول...

كل سنه وانتى طيبه

شرفينى بالزياره

وياريت تجاوبي على استطلاع الراي الى عندي

شكرا ليكى

Borsa يقول...

thanx for this blog and please let me take a copy to my site


مشاهدة مباراة الأهلى والزمالك
بث مباشر مباراة الأهلى والزمالك

عني

صورتي
بوبو
"رَبّ إني لما أنزلتَ إليَّ من خيرٍ فقير "
عرض الملف الشخصي الكامل الخاص بي