الأحد، 1 أغسطس، 2010

يا قلبي





13 كلام الناس:

ستيتة حسب الله الحمش يقول...

الصورة مقلقة وانا مش معايا تليفونك
ربنا يجعله خير ان شاء الله
ويطمن قلبك يارب

ليس فقيرا من يحب يقول...

ايه يا ام عمر

خير يارب

يارب تكونى انتى والاسرة الكريمه

بالف خير

طمنينا عليكى يا حبيبتى

jafra يقول...

سلامة قلبك
من الاه
بتمنالك الخير

adel يقول...

في ايه بس ؟؟؟؟؟
ليه كده ؟؟؟

اخبار عمر ايه صحيح ؟؟؟

reem يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
reem يقول...

ياهبة قلقتينى جدا بالصورة دى

يارب يكون خير

انا زى ستيتة مش عارفه اتطمن عليكو ازاى

ياريت لو دخلتى تعرفينى اى حاجة وتطمنينا

ربنا يطمن قلبك يارب ياهبه ويخلى لك وليد وعمر يارب

rack-yourminds يقول...

خير ان شاء الله

blue-wave يقول...

يا ساتر

blue-wave يقول...

يا ساتر

فاتيما يقول...

سلامة قلبك يا بوبو
انا حاسة ان فيه حاجة
و بقالها مدة مش لسه دلوقتى
انتى جيتى على بال الأسبوعين اللى فاتوا كتير و خفت اتطفل و اسال
لحد ما البوست دا أكدلى ظن قلبى
خير
ان شاء الله خير
لو اقدر اعمل حاجة
غير انى ادعيلك
قوليلى
بحبك

القلب دا عشانك انتى و وليد
۩
و الفانوس دا عشان بيكا

أم بتول يقول...

سلامة قلبك من كل شر و كل سنة و انت طيبة ياجميلة ويارب دايما بخير انت و عمر ووليد ، بس انا مش مطمنه من الصورة يارب يكون خير .

ستيتة حسب الله الحمش يقول...

بوبو

كل عام وانتي وبيكا ووليد بألف خير
ربنا يعيد عليكي الأيام بخير وصحة وعوض وكل اللي تحبيه

ستيتة حسب الله الحمش يقول...

وبعدين يا بوبو
انا فعلا قلقانة عليكي
بس طمنيني انك بخير ده مش كتير
يا ستي انا مش من هواة التفاصيل والله
اطمن بس انك دلوقتي احسن
ولو مش احسن قولي برضه
ايه اللي ها يحصل يعني
ها تبقي احسن وزي الفل وده طبع جبلنا الله عليه وكرم منه
ان كل شيء يبدأ صغير الا الحزن
تحياتي للكل وخاصة عمر باشا

عني

صورتي
بوبو
"رَبّ إني لما أنزلتَ إليَّ من خيرٍ فقير "
عرض الملف الشخصي الكامل الخاص بي